Fondsenwerving

PS46 is een ondernemende stichting. Doordat we BTW plichtig zijn kunnen we voor bijdragen een factuur sturen en kunnen we de BTW op onze uitgaven ( bijvoorbeeld brandstof en veerboten ) terugvragen. Dit betekent wel dat we hierdoor geen ANBI stichting zijn en particuliere giften minder voor de hand liggen. Om de begroting rond te krijgen proberen we na het lossen van humanitaire transporten retour te laden, zijn er bedrijven die praktische en financiĆ«le bijdragen doen en krijgen we specifieke bijdrages voor brandstofkosten.

Naast financiƫle bijdragen zijn er gelukkig ook veel mensen die praktisch bijdragen om alles mogelijk te maken. Bijvoorbeeld vrijwillige chauffeurs om te rijden, monteurs die het onderhoud verzorgen en leveranciers die benodigde materialen willen sponsoren.

Bijdrage leveren?

Mocht u zich aangesproken voelen en een bijdrage aan ons werk willen leveren dan kunt u contact met ons opnemen.